PENGHARGAAN

Assalamualaikum..
Salam sayang untuk semua kerana sudi2 mengintai di ruangan laman saya yg baru nak bernafas ni.
Sblm jemari sya terus menari,ribuan terima kasih pada adik sya iaitu bloger Senyum-Senyum Diana Rashid sbb tanpa dia, blog sya ni kompem x ujud. Thnk n lebiyu..
Almaklumlah..kakak dia ni slow sikit tentang IT-IT ni..hehehe..
Yg ke 2 plk adalah insan terchenta sya. Tak lain tak bukan dh tentulah Encik sya. Klu tak kerana dia, sampai sekarang karya sya ni dok dlm pendrive jelah..
Utk adik beradik sya yg sering beri semangat..kakyung, Ani, azam, ain, Rina, Ya n abg Jeri.. terima kasih byk2.
Khas untuk mak, terima kasih yg x terhingga. Wlupun bidang ni kurang digemari, sya anggap itu sebagai cabaran untuk berkarya.
Pada sahabat2 Ding Dong..thnk 4ever n ever. Kata2 semangat dan sokongan kalian amat sya hargai dan sanjungi. Kalian mmg best..edea korang adalah yg terbaik!!
Buat kwn2 yg lain, kata2 dan penghargaan korang mmg tersemat dalam hati. Kompem sya x lupa.
Dari itu..sudi2lah mengintai dan membaca krya sya ni. Jgn lupa mengkritik dan mengomen.
Klu nk memuji, sya mohon jgn tinggi2 sgt. Takut sya terperasan hebat. hehehehe...
Risau jgk..bila dah rasa hebat, kompem senang lupa diri dan jatuh ..
Okey...Selamat Membaca..


Wednesday 19 November 2014

SINOPSIS : TERTULIS KAU MILIKKU..

Assalamualaikum dan salam hormat untuk semuanya..
Alhamdulillah..syukur yang teramat-amat sangat sebab akhirnya terhasil sudah karya saya yang pertama.
Hingga kini saya masih berdebar-debar dan perasaan berbelah bagi kerana tidak pasti apakah karya saya ini
layak atau tidak menjadi santapan mata semua. Perasaan saya masih takut-takut nak masukkan dalam blog saya ni. Mungkin kerana pertama kali berbuat macam ni.
Akhir kata..terimalah dari saya untuk semua. Andainya karya saya ini tidak memenuhi apa yang pembaca harapkan, saya mohon ampun dan maaf. Harapan saya agar karya-karya saya akan datang dapat memuaskan hati semua.
InsyaAllah...!
Terimalah dari saya untuk semua..
TERTULIS KAU MILIKKU


SINOPSIS
Keliru dengan dua istilah kehidupan dia korbankan salah satu daripadanya. Cita-cita didahulukan manakala Cinta dilupakan. Walaupun Cinta yang hadir tidak dapat ditepis buang. Mampukah Huda menghadapi semuanya? Mampukah cinta Iskandar mengatasi cinta Faridz.? Siapa Jimmy di balik Faridz dan Lisa? Semuanya akan terjawab dalam Tertulis Kau Milikku.

*****