PENGHARGAAN

Assalamualaikum..
Salam sayang untuk semua kerana sudi2 mengintai di ruangan laman saya yg baru nak bernafas ni.
Sblm jemari sya terus menari,ribuan terima kasih pada adik sya iaitu bloger Senyum-Senyum Diana Rashid sbb tanpa dia, blog sya ni kompem x ujud. Thnk n lebiyu..
Almaklumlah..kakak dia ni slow sikit tentang IT-IT ni..hehehe..
Yg ke 2 plk adalah insan terchenta sya. Tak lain tak bukan dh tentulah Encik sya. Klu tak kerana dia, sampai sekarang karya sya ni dok dlm pendrive jelah..
Utk adik beradik sya yg sering beri semangat..kakyung, Ani, azam, ain, Rina, Ya n abg Jeri.. terima kasih byk2.
Khas untuk mak, terima kasih yg x terhingga. Wlupun bidang ni kurang digemari, sya anggap itu sebagai cabaran untuk berkarya.
Pada sahabat2 Ding Dong..thnk 4ever n ever. Kata2 semangat dan sokongan kalian amat sya hargai dan sanjungi. Kalian mmg best..edea korang adalah yg terbaik!!
Buat kwn2 yg lain, kata2 dan penghargaan korang mmg tersemat dalam hati. Kompem sya x lupa.
Dari itu..sudi2lah mengintai dan membaca krya sya ni. Jgn lupa mengkritik dan mengomen.
Klu nk memuji, sya mohon jgn tinggi2 sgt. Takut sya terperasan hebat. hehehehe...
Risau jgk..bila dah rasa hebat, kompem senang lupa diri dan jatuh ..
Okey...Selamat Membaca..


Thursday 18 December 2014

Sinopsis Bila hati Dah Say I Love U

BILA  HATI DAH SAY i LOVE u

Salam semuanya...
Syukur sangat-sangat sebab akhirnya dapat juga saya hasilkan novel air mata yang ke dua selepas KU MOHON SECUBIT KASIHMU. Sebenarnya novel ini adalah karya saya yang ke 4. Terlalu banyak yang saya perlu fikirkan untuk memantapkan karya saya ni. Harap-harap ianya boleh diterima pada yang berminat nak membaca. Saya tak pasti adakah cerita ini mampu mengalirkan air mata pembaca. Namun apa yang pasti, saya yakin saya dah lakukan yang terbaik untuk novel saya kali ini. Maaflah andainya cerita saya ni menyinggung hati dan perasaan semua.  Terimalah dari saya untuk semua...
BILA HATI DAH SAY iLOVEu
Selamat Membaca..!


Kasih Fazhan terlalu dalam buat Nirmala. Kerana cinta dia ssanggup buat apa saja demi meraih kasih yang dipuja. Pertama kali bertemu dengan Nirmala, hatinya bagai dijentik rasa aneh yang dia sendiri tidak terduga. Selepas tahu Nirmala adalah gadis yang bakal menjadi milik sahabat baiknya, hatinya bagai diragut dan dihentam hebat. Sakitnya hanya tuhan saja yang tahu. Selepas Nirmala sah menjadi milik Fir Luqman, dia tidak mengalah. Hubungan yang tidak direstui oleh orang tua Nirmala itu bagai satu tiket untuk dia teruskan usahanya walaupun dia sendiri tahu terlalu banyak cabarannya.. Hatinya sudah nekad meraih cinta Nirmala walau apa yang berlaku.
Tragedi yang menimpa Nirmala dan Fir Luqman dirasa bagai Tuhan merestui haratnya. Cintanya berbalas. Namun hatinya kembali tersiksa bila Nirmala tahu siapa dirinya yang sebenar. Dapatkah Khir Fazhan kekal menjadikan Nirmala miliknya? Apa kaitan Fir Luqman dengan dirinya? Siapa Jefri di hati Nirmala.? Dan siapa pula Amil Zaquan?

No comments: